status terkini maiza


salam semua...
blog ini berkisah tentang kehidupan harian dan perjalanan hidup maiza,terima kasih kerana singgah disini dan membaca dengan penuh sabar ,maklum la bahasa suka hati aje hehe.
sila tinggalkan komen supaya maiza bole membalas kunjungan anda :)

geng maiza..

Thursday 17 February 2011

dunia maiza

assalamualaikum..
sebelum mulakan blog ni saya teragak-agak juga,maklumla mana la pandai sangat nak memblogging2 ni hehe..tp cuba gak la semoga ada yg nak jadi follower saya ye..mana yg silap tu harap dapat la betulkan maklum lah org baru nak belajar..
kita mulakan dengan gambar family saya k.....inilah keluarga saya anak 3 semua lelaki xde pompuan lagi...belum rezeki tp untuk setakat ni saya rasa cukup la hehe tunggu anak besar sikit..agak2 dah boring nanti beranak la lagi ye x..dah macam kilang anak la pulak..xpe anak tu kan rezeki

No comments: