status terkini maiza


salam semua...
blog ini berkisah tentang kehidupan harian dan perjalanan hidup maiza,terima kasih kerana singgah disini dan membaca dengan penuh sabar ,maklum la bahasa suka hati aje hehe.
sila tinggalkan komen supaya maiza bole membalas kunjungan anda :)

geng maiza..

Thursday, 14 April 2011

pergh..kamera lumix fz100

 assalamualaikum..
hari ni gumbira sesangat la..
hahahahaha
rasa nak senyum sambil tido nih..

tp xleh la plak kang  bangun2 tido je
muka krem kebas plak hehe

hari ni maiza seronok bangat tau..
nak tau napa..
td call la 
en asben tanya 
abg pegi keja ke..
ye p keja..napa
xde pape..hehe
dah tutup tepon
sampai umah suami pun baru pulang dari kerja konon2nya..
rupa2nya
dai bw barang n nk buat suprise kat maiza..
huhuhu 
T_T
terharu sesangat bila dia buka keta n amik barang kat dalam keta
pergh..
rasa nak pengsan da..
dia senyum2
nak apa senyum2 maiza kata
meh ler masuk..hehe
dia buka plastik
pergh lagi.. huhu
rupa2nya
dia dah belikan maiza wishlist maiza lor..
kamera lumix fz100
ni la kamera yg jadi idaman maiza yg dah dapat maiza peluk sekarang hehe..nanti maiza amik gambo k seronoknya..happy gila nih..

mau x pengsan 
nasib x pengsan klu camne la suami maiza nak 
angkat bini 
dia yg 'kurus' ni
seronoknya dah dapat kamera ni rasa nak tido je ngan kamera tu
tp nanti merajuk lak en asben hehe..
sayang tq belikan mama kamera tu

i lap u 
^_^
malu la ...
dah ..
tata...
cantik x amik gambo pakai kamera ni hehe..

terima kasih sudi baca enrty ni