status terkini maiza


salam semua...
blog ini berkisah tentang kehidupan harian dan perjalanan hidup maiza,terima kasih kerana singgah disini dan membaca dengan penuh sabar ,maklum la bahasa suka hati aje hehe.
sila tinggalkan komen supaya maiza bole membalas kunjungan anda :)

geng maiza..

Wednesday, 13 April 2011

 assalamualaikum..
hari  ni mendung je kat sini..
macam tau2 saja hati maiza pun tengah mendung..
ntah napa 2 /3 hari ni maiza rasa x syok saja..

badan rasa lemah
mood xde
nak kata penat bukan buat keja apa pun
dok umah je..

agaknya org dah biasa keja
tetiba dok umah jadi camni la kot ye..
maiza bosan la..
nak buat apa ni..

rasa cam nak niaga balik jew..
tp sian kat anak2
xkan nak tinggal kat org
x percaya la org jaga..
anak maiza dah la nakal huhu..
mama dia je bole tahan tau..
perangai anak2 ni..

abahnya klu jaga kejab je dah surrender
sian maiza dah bosan 
tahap kronik ni..
tolong la..

nak jalan la kejab..
tunggu anak sekolah petang bole out
tata..
terima kasih sudi baca enrty ni

2 comments:

Bella Bell said...

owhh.....dah jadi mama ke??

mati2 ingat budak sekolah td...muka macam budak2 lagi..nmpk muda...hehehhee..

kim salam kat anak2 ^____^v

zOeY zAu YaH said...

akak..saya buat entry untuk kak hihi tapi sorry lah sbb takleh boh gamba.masalah teknikal skit.tp link blog akak saya letak hihi..klik sini akak nih best..!