status terkini maiza


salam semua...
blog ini berkisah tentang kehidupan harian dan perjalanan hidup maiza,terima kasih kerana singgah disini dan membaca dengan penuh sabar ,maklum la bahasa suka hati aje hehe.
sila tinggalkan komen supaya maiza bole membalas kunjungan anda :)

geng maiza..

Thursday, 24 February 2011

malam2 buta baru nak buat kek..hehe

malam ni maiza tetiba je nak buat   brownies cheese kek..x faham la kenapa tekak ni teringin nak makn kek tu..so maiza pun buat gak la sebab bahan2 semua dah ada kat umah ni..
2 jam gak la baru siap bakar..rupanya xde la susah sangat nak buat ,, main kaco2 je pastu bakar siap hehe..pastu xleh tido lak tu yang maiza saja je nak ngomel2 kat sini..xde org nak caakap ngan maiza so tulis je la,,kira ni macam diary le hehe..
suami maiza belom balik lagi lambat betul..bukan apa mesti la risau sebab suami x balik2 lagi kan dah pukul 2 pagi ni..hmmm...
xpe la maiza harap selamat la perjalanan pegi dan balik dia..amin..
mata dah ngantuk ni tp tekak asik la rasa haus je..nak minum je ni,dah berbotol-botol maiza minum hari ni...pecah rekod la.

4 comments:

dunia maiza said...

pagi2 buta dok mengarut je la hehe..nanti maiza upload gambar ye..buat masa sekarang ni maiza akan bg resepi je dulu sila tgk kat resepi koleksi maiza

Anonymous said...

Hello colleagues, good paragraph and good arguments commented here, I am in fact enjoying
by these.

My page ... www.hochschulpiraten-dortmund.de

Anonymous said...

Wow, awesome weblog layout! How long have you ever
been running a blog for? you made blogging look
easy. The whole glance of your web site is wonderful, let alone the content!


Feel free to surf to my webpage ... weight loss

Anonymous said...

Excellent blog post. I definitely love this site.

Continue the good work!

Visit my page how to lose weight