status terkini maiza


salam semua...
blog ini berkisah tentang kehidupan harian dan perjalanan hidup maiza,terima kasih kerana singgah disini dan membaca dengan penuh sabar ,maklum la bahasa suka hati aje hehe.
sila tinggalkan komen supaya maiza bole membalas kunjungan anda :)

geng maiza..

Sunday, 27 February 2011

pixy oh pixy...

hai semua..hari ni maiza nak citer sikit la tentang mekap kesukaan maiza yg x bole kalu xde hehe..it's a NO NO NO hehe..kalu xde ni mati la maiza
maiza suka sangat bedak n faundation  pixy ni tau....ye la bila kita pakai sesuai ngan kulit dan cantik dan yang penting sekali murah..sapa yang x suka kan hehe....skang ni nak yang murah je tp kena tgk gak la sesuai ke x ngan kulit ye,,jangan la main taram je ye..kang muka dah jahanam sapa yang susah korang gak haha..maiza dah jumpa bedak yg sesuai ngan kulit muka maiza so korang dah ke hehe..kalu sudah alhamdullillah ye...kalu yg belum jumpa tu apa kata korang try beli pixy ni hehe..maiza promote je ye..bukan jual so jangan salah sangka..tp mana la tau kan kalu ada kesempatan dan ada yg tanya2 ke bole la maiza jual ye...kita manusia kan,...so hanya bole merancang dan berkata-kata..ALLAH yang menentukan ye...
  so korang nak tgk x macamna rupa nya bedak n faundation pixy tu..bg yg x pernah tgk ni la gambarnya ye so layan..

memang cantik kalu pakai faundation dan bedak sekali tau..bedak ni semua artis layan tau hehe...so kalau korang nak jadi artis bole la pakai ni hehe..dah la maiza mengomel lama-lama kang ada lak yang x suka kan

assalamualaikum....
~maiza~

4 comments:

dunia maiza said...
This comment has been removed by the author.
zoyah said...

saya pun pakai bedak dia...tapi fondation belum lagi.fondation ok ke kak? pasnih nak cuba pakai lah cuma kat sini fondation dia ssh jumpa.selalu compact powder dia ja.

dunia maiza said...

ye ke..kat sini kalau nak senang cari je kat tempat org juall jamu tu,,akak pun baru pakai..bila pakai foundation tu rasa ringan dan licin je ..macam x pakai pun..yg bestnya kulit teras gebu je hehe..cuba la..kat pasar malam pun ada jual tau..

Anonymous said...

http://eekshop.com
But once going to be the answer to the guy question regarding"is because my very own man cheating" has been answered you can make them one of a kind decisions as to learn more about how to approach go ahead allowing an individual or perhaps put an end to that person relationship before all your family members can get take its toll on any further.