status terkini maiza


salam semua...
blog ini berkisah tentang kehidupan harian dan perjalanan hidup maiza,terima kasih kerana singgah disini dan membaca dengan penuh sabar ,maklum la bahasa suka hati aje hehe.
sila tinggalkan komen supaya maiza bole membalas kunjungan anda :)

geng maiza..

Thursday, 10 March 2011

citer meatball ikea..

 salam semua..
maiza ada benda nak citer ni..
maiza selalu dengar 
adik maiza ngan makwenye makan 
meatball kat IKEA
so maiza memang teringin  la sangat2 nak makan 
hehe..
tp belum berkesempatan..so td 
sedang enak berblogwalking maiza terjumpa la gambar ni
kat blog Mrcurly
tp maiza edit sikit la gambo ni hehe..jangan mare ye..
gambar dari blog MRcurly
yg ni plak gambo amik kat fb adik maiza..nyum2

x dapat makan pun dapat tengok gambo pun bole la..
sabar je la..
darling bila nak bawa maiza makan ni kat IKEA ha..
jom raihanna n amin 
kita p makan kat sana..
korang belanja 
haha..
salam  
~maiza~

korang baik x tolong klik kat bawah ni ye..tq ye ..
 

4 comments:

zOeY zAu YaH said...

nak gak hu hu

dunia maiza said...

jom p ikea..akak dah lama teringin tau,cik asben je x bawak .sibuk je keja

solo molo said...

aduh...
dahla ngah lap0r...
ade plak meatball ikea...
arghhhh !!!~

HANA RAHMAN said...

haish....ape jom2?? huhuhu