status terkini maiza


salam semua...
blog ini berkisah tentang kehidupan harian dan perjalanan hidup maiza,terima kasih kerana singgah disini dan membaca dengan penuh sabar ,maklum la bahasa suka hati aje hehe.
sila tinggalkan komen supaya maiza bole membalas kunjungan anda :)

geng maiza..

Saturday, 5 March 2011

keluarga maiza

salam semua..
hari ni maiza nak perkenalkan lagi ahli keluarga maiza..
sebenarnya byk lagi gambar keluarga maiza
tp yg ni je yg dapat maiza persembahkan sebab 
lappy maiza kena servis..
dah lama dah 7 tahun oo
tgh format..
meh kita berkenalan..
ni la suami maiza..en suzaki..glamour r nama dia nasib x suzuki kan hehe..jgn mare ye bang..

masa kat indonesia..ntah apa la dia buat ni ye..
yg ni plak gambar lama maiza,masa tu maiza xde anak lagi..berdua-dua jek hehe
yang ni gambar anak yg mana pun maiza xtau la..sebab muka diorang sama je masa baru lahir hehe..ye la mak bapa yg sama kan
akmal hazim dan adam haikal..sayang anak2 mama..muah..

ni la akmal hazim masa kecik dia ni kuat nangis la,,sampai la besar ni sama je,,tgk tong sampah pun ada nama maiza tau,,glamour x?
adam haikal muka ketat xmau amik gambar haha...mama dia je la yg  posing masa tu
yg dia ni suka makan kentang spring hehe,,gila kentang la

yg ni plak adik maiza yg bongsu..ensem x?
abdul rahman perasan ensem ke haha..
sorry k..mr sepet sudah ada yg punya hehe
yg posing macam castelo ni adik maiza yg no2 mohd amin..ensem gak x?
perasan koboi jab hehe..
mr amin memang kuat makan..hobi dia la ni kiranya..sama la ngan kakak dia hehe,...
mr amin juga sudah dimiliki oleh miss raihana hehe..ini dua org memang suka makan..leh geng ngan kakak dia..
dah la tu..sikit2 je la ye..nanti lappy maiza 
dah okies bole la upload lagi ,,byk gambo dalam tu ooo
best~ best  hehe..

 da~da
tata
salam
~maiza~

2 comments:

Piasara said...

"amboii semuanya ada..selamat berkenalan,tapi akk ni kalau selisih pun belom tentu boleh cam.Mai kalau ke pasar Meru ker..atau mana2 supermarket kalau jumpa akak tegur2 ler..itupun kalau kamu cam muka akk ni.."

dunia maiza said...

hehe..sajer je kak..kasi gempak je,,mai selalu p pasar basah kat pandamaran je..meru tu jauh sangat la..klu jumpa insyaallah mai tegur..:)