status terkini maiza


salam semua...
blog ini berkisah tentang kehidupan harian dan perjalanan hidup maiza,terima kasih kerana singgah disini dan membaca dengan penuh sabar ,maklum la bahasa suka hati aje hehe.
sila tinggalkan komen supaya maiza bole membalas kunjungan anda :)

geng maiza..

Tuesday, 22 March 2011

manusia perangai pelik

 korang nak tau x??
nak tau ke
issh x jadi la nak citer..
hehe..
ok ok citer la..
ni nak citer zaman maiza kecik2 dulu la
bukan apa..
saja je nak buka pekung di dada
bukan buka dada k
ahaks..

nak citer la dulu maiza ni ada perangai pelik tau masak kecik2 dulu
ntah napa pun maiza pun x dapat 
nak terangkan
mungkin masa tu kecik kan so hentam je la labu
korang nak tau ke ni..
adoi..
nak citer ke x ek..
k la citer la..
dulu masa kecik kan umo maiza masa tu
5 tahun
maiza suka sangat makan 
pasir dan dakwat pensel tekan tu..
x tau la napa tp rasa sedap sangat
kruk-krak bunyi masa makan tu..
tp 
klu sekarang ni bg makan tu hmm..
nak kena lempang
pangggg..
haha..
pelikkan??
korang xde ke benda yg bole korang share ngan maiza
nanti maiza belanja coklat nak,,
meh ler citer 
perangai pelik korang masa kecik..
klu ada perangai pelik masa dah besar ni pun bole kongsi
hehe..
perangai pelik maiza bila dah besar ni plak 
suka tau
sebelom makan nak cium dulu
bukan cium cik abg ye
korang otak 18sx tau
cium makanan tu la,,
mak kata macam perangai monyet 
haha..lawak kan..
tp memang selalu camtu..sian maiza 
mak kata maiza monyet..
sian x??
sedih ni..T_T


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

5 comments:

HATYCIKNUURUL said...

haaa??,.pasir?,.hehe,.best ni maiza,.awk bley try bt sgmen,.tnye kwn2,then suh join sgmen prngai pelik mse dlu or skng,.hehe,..kurang2,boley share,.tp CN xde pelik kot dlu2,.ntah,xingt,.hehe

♥ si pari pari ♥ said...

huh? pasir? dawat pensel? wahwah..
sedap siap d bau lg tuh..huh..
tasha pon time kecik2 d jugak la bnde pelik yg dibuad..hihi..kecik2 suka sgt gigit besi buai
(ala yg baby punya tu kn d besi)huh besi tula yg dok gigit..sampai rogak gigi dibuad nye..
(terok kn) ^^ den dah besar nie pon masih gigit lg..gigit lidah pulak..tukar selera..smpai hncur lidah dikjer oleh gigi nie..asyek gigit je keje..(^_^)lalalal!!haha (tabiat buruk) ~~~~

dunia maiza said...

hehe..gigit besi..wow mesti gigi kuat ni.sekarang suka gigit lidah plak ye..bahaya ni..kang pendek lidah tu xleh nak bebel dah hehe..

budak lagi said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Amazing blog! Is your theme custom made or did you download it from somewhere?
A theme like yours with a few simple adjustements would really
make my blog shine. Please let me know where you got
your theme. Many thanks
Here is my website Diet plan to lose weight