status terkini maiza


salam semua...
blog ini berkisah tentang kehidupan harian dan perjalanan hidup maiza,terima kasih kerana singgah disini dan membaca dengan penuh sabar ,maklum la bahasa suka hati aje hehe.
sila tinggalkan komen supaya maiza bole membalas kunjungan anda :)

geng maiza..

Thursday, 10 March 2011

menu kesukaan maiza

 salam semua..
hari ni maiza nak citer tentang makanan 
paberet maiza..
yg ni memang maiza suka sangat....
jom tgk
satay ayam..paling paberet tau..sapa nak belanja maiza satay hehe
nasi lemak,maiza pandai buat tau hehe.sedap
nasi ayam hmm..marvelous
tgk nasi pataya lak..nyum2
pataya spiderman haha..
kalu makan kat tomyam maiza suka order ni la
klu burger camni sapa x nak kan..
yg ni gempak ni kalu maiza makan mesti x cukup 1 hehe
agak2 korang leh makan x yg ni..
yg ni maiza xmau makan lah..
tido pun bole tau burger ni haha..

amacam best x maiza lapar la jom makan..
salam 
~maiza~

  meh la klik kat sini ye..tq

klik saya~ klik saya~

2 comments:

dunia maiza said...

maiza suka masak dan makan..
tunggu nanti maiza buat segmen resepi lak hehe..

apisv2 said...

nasik goreng daging merah..slurpp