status terkini maiza


salam semua...
blog ini berkisah tentang kehidupan harian dan perjalanan hidup maiza,terima kasih kerana singgah disini dan membaca dengan penuh sabar ,maklum la bahasa suka hati aje hehe.
sila tinggalkan komen supaya maiza bole membalas kunjungan anda :)

geng maiza..

Monday, 7 March 2011

tips mengenakan lips liner

salam semua..
bukan hanya lipstik atau lip gloss sahaja yg bole membuatkan bibir tampak seksi
lip liner pun bole tau..
nak tau camner maiza buat jom layan tips ni..

cuba korang rapatkan hujung lip liner pada garis bibir
masa nak lukis tu lukis ala manja2 gitu..jangan tekan kuat2 
nanti pekat sangat lak garisan tu..

pastikan korang pegang lip liner ni tegak je..maknanya lurus je dari mula sampai habis
cuba lukis sikit-sikit..mulakan dari tengah kehujung 
kalu korang teror bole la sekali lalu je
hehe...

bila dah siap bole la pakai lipstik ye..
kalu nak seksi lagi bole pakai lip gloss kat tengah-tengah je..
jangan sapu  satu bibir tu.. x cantik la..


nak buat duit ...
klik saya~ klik saya~
 



klik saya~ klik saya~

1 comment:

kpah k-poh said...

akak kalau pakai lipstik ni..pakai tonyoh jer...nak guna gloss2 ni..tak reti..