status terkini maiza


salam semua...
blog ini berkisah tentang kehidupan harian dan perjalanan hidup maiza,terima kasih kerana singgah disini dan membaca dengan penuh sabar ,maklum la bahasa suka hati aje hehe.
sila tinggalkan komen supaya maiza bole membalas kunjungan anda :)

geng maiza..

Thursday, 22 September 2011

bermain mekap lagi-arabian mekap

 Assalamualaikum..

semalam maiza tgk kat blog 
adik manis ni

memang klu sehari x tgk blog dia 
x bole la,,
melain kan elektrik xde kat umah  atau maiza
p merayau mana2 ke
xdapat la nak tgk blog comel dia tu
bila dah buka2 hari
dah 
macam kena gam plak
maklum la blog dia kan 
pasal mekap
n kecantikkan
so pompuan mana leh di pisahkan dengan benda2 yg cantik2 ni 
kan kan kan
semalm plak buka je  tgk ada 
tutorial mekap arab
apa lagi hari ni testing 
power la hahaha
jom layan tgk muka maiza 
yg dah berconteng-conteng ni
p/s- ada rupa macam minah arab x ??

 













terima kasih sudi baca enrty ni

3 comments:

Kasih Ibu Arif Atan said...

Cantik la maiza... pandai n kreatif bangat!!!!

zOeY zAu YaH said...

akak vouge haha

Emmy Norlin said...

shantekk ! mmg sehari x tgk blog zoey x sah...comellllssss...btw pandai awk make up !