status terkini maiza


salam semua...
blog ini berkisah tentang kehidupan harian dan perjalanan hidup maiza,terima kasih kerana singgah disini dan membaca dengan penuh sabar ,maklum la bahasa suka hati aje hehe.
sila tinggalkan komen supaya maiza bole membalas kunjungan anda :)

geng maiza..

Thursday 28 May 2015

Ku rindu kamu anak...

Assalamualaikum..



Banyak benda yg berlaku DLM hidup maiza sepanjang tahun 2014
Perpisahan ..
Dan akhirnya may 2015  baru tergerak nk menulis kembali

Hati INI penuh dgn kerinduan pada anak2
Rindu mereka saban hari kian mencengkam jiwa..

Mama benar2 rindu kamu semua
Hazim
Adam 
Alif
Mama rindu...
Rindu Sgt

Aku bermohon padaMu..
Walau dimana anak3 Ku berada.. Lindungilah mereka
Ketahuilah DLM hatiku Sgt rindu telatah mereka
Aku tahu semua INI ujian dariMu
Namun aku insan biasa..kadang2 aku lemah
Walau pun aku Cuba bertahan..
Wahai anak..
Ketahuilah dalam hati mama INI
Sentiasa kamulah yg mama mahukan
dari lahir kamu mama besarkan akhirnya kita terpisah
Mama harap kita cuma berpisah sementara
Jangan benci mama
Mama sentiasa syg dan ingat kamu semua
Cuma bertahan kerana keadaan memisahkan

Untuk anak2 mama 
Sampai kita berjumpa nt..
Mama rindu

terima kasih sudi baca enrty ni

1 comment:

Anonymous said...

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

wholesale blank clothing
wholesale blanks