status terkini maiza


salam semua...
blog ini berkisah tentang kehidupan harian dan perjalanan hidup maiza,terima kasih kerana singgah disini dan membaca dengan penuh sabar ,maklum la bahasa suka hati aje hehe.
sila tinggalkan komen supaya maiza bole membalas kunjungan anda :)

geng maiza..

Wednesday, 16 March 2011

bila ko nak blah ha..

hari ni masih demam lagi n selsema lagi..makan ubat dah berkodi-kodiberbiji-biji,,bila ko nak pegi dari sisi ni..
alahai lemah badan bila sakit camni..kan bagus klu dalam dunia ni xde penyakit..apa aku mengarut ni..
makan pun x lalu..ada ke malam td tetiba je nak makan donut,terus cari besen dan uli donut,,tp hampeh la rasanya bila dah siap goreng,,potong stim betul..dah tau demam sibuk gak nak masak..agaknya donut tu pun tau yg tukang masak tu demam,,masak apa pun klu dah x sihat xkan sedap la,,maklum la demam..
napa la tetiba je nak makan donut ni..klu dapat makan donut apple kat jusco kan sedap ni..bole gak meninjau-ninjau shushi kat dalam jusco tu hehe,,
amboi kata x lalu makan tp dok cerita pasal makan je ye..cerita je...makan nya idak pun..
udah ler penat dah hari ni ngan demam,ngan selsema lagi..teringin nak makan satay klang..sapa nak belanja wehhh..

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

2 comments:

Mamamya said...

wah..mmg m'gebu2 sungguh selera org demam ni yer....:D kdg2 klu kita x sihat mmg t'ingin nak makan mcm2 kan...

dunia maiza said...

tu la pasal..makn nya xde la nak sangat..hehe..buruk lantak betul kan hehe