status terkini maiza


salam semua...
blog ini berkisah tentang kehidupan harian dan perjalanan hidup maiza,terima kasih kerana singgah disini dan membaca dengan penuh sabar ,maklum la bahasa suka hati aje hehe.
sila tinggalkan komen supaya maiza bole membalas kunjungan anda :)

geng maiza..

Saturday, 12 March 2011

contest dulu lain sekarang lain

 salam..
maiza saja nak masuk contest ni hehe..
contest dulu dan sekarang..
kalu nak masuk gak klik sini
hehe..
ish..
kalu 
ingat zaman dulu2 xyah citer la hehe..
dulu seksi+seksa..ye la ikut kawan2 la
pas kawin dah taubat sikit hehe..
lepas beranak terus x jaga badan dah,,
badan naik gila,pastu baju macam makcik2 je hehe
skang ni dah menten balik..
jaga saham oo
kang 
suami cari yg lain
sapa yg susah
maiza gak kan hehe..
meh sini nak tunjuk gambar maiza dulu2 punya..
maiza join contest dari segi stytle
sorry k x reti nak buat bg seiring dan sejalan 
haha..bantai je la ek..
tgk la sendiri hehe,,tu setahun yg lepas ek..
yg ni tgk pesen tudung pun dah tukar hehe
dulu memang x reti nak pakai tudung camni,klu pakai mesti tergulung-gulung la haha..
skang ni kacang goreng je..
semua ni berkat belajar kat youtube la 
nak tag sapa la ni..
tag 
terima kasih..
harap x kutuk ye hehe..jom layan 
tata..
salam 
~maiza~

tolong la klik sekali hehe..tq ye pada yg dah klik tu

2 comments:

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

tankiuuu tag mak dara.. errrr mana nak carik gambar dulu dan sekarang ek.. insyaallah Mak dara akan join hehe

dunia maiza said...

hehe..jom join ramai-ramai..tgk gambar makdara mesti lawa gak dari dulu sampai sekarang kan hehe..