status terkini maiza


salam semua...
blog ini berkisah tentang kehidupan harian dan perjalanan hidup maiza,terima kasih kerana singgah disini dan membaca dengan penuh sabar ,maklum la bahasa suka hati aje hehe.
sila tinggalkan komen supaya maiza bole membalas kunjungan anda :)

geng maiza..

Saturday, 12 March 2011

gambar alif haziq dan botol susu nya..

hi nama saya alif haziq bin suzaki
saya suka minum susu dan tido,nangis pun suka gak kadang2 la..
mama..apa tu..
mama..posing camni ok tak,kasut pink alif cantik x
lambat la mama amik gambar..penat tau posing lama-lama ni...
mama..nak buat iklan air ke ni..dapat bayaran x?
ok x mama posing camni
alif nak racing ni mama..
botol susu ni klu xde susah la alif..mama pun x bole klu xde hehe..
cepat la amik gambar...dah lama pakai spek itam ni..
makcik ana..dodoi la sikit alif ngantuk ni...nak titon..
peluh2 pun nak amik gambar ke mama
ha..
camne dah puas tgk gambar anak maiza yg xleh lepas botol susu dia ni..
main layang2 pun nak isap susu tau..hmm
sayang anak mama ni..
besar nanti nak jadi apa ye sayang... 

klu best klik sekali yek hehe..

No comments: