status terkini maiza


salam semua...
blog ini berkisah tentang kehidupan harian dan perjalanan hidup maiza,terima kasih kerana singgah disini dan membaca dengan penuh sabar ,maklum la bahasa suka hati aje hehe.
sila tinggalkan komen supaya maiza bole membalas kunjungan anda :)

geng maiza..

Wednesday, 16 March 2011

cuti2 ni xde p mana ke kawan2 ???

selamat petang semua..dah mamam petang ke..
maiza dah buat roti pataya..hehe..
sedap tau..demam2 ni ngada2 nak makan macam2 la
perut lak asik la bergendang -gendut  je nak makan..cuti-cuti ni x p mana2  ke?
maiza ni dok tanya kat korang maiza sendirik pun dok terperap je kat umah ngan anak2 ni..
suami bz la..keja je
sapa nak bawak kan ??
soalan cepu emas tu..nak kena lempang ngan en asben ek..
hehe.gurau je.maiza setia beb..
akan setia sampai ke-ujung nyawa la..insyaallah la..hehe
berbalik pada ceriata cuti  td kan,,
maiza nak ceciter sikit ni..maiza ni masa kecik2 je yg selalu bercuti-cuti malaysia...
bila dah kawin xde la..sedih x..true story ma..tatak bohong punya,..
mana ada cuti jalan2 kat tempat lain sebab maiza ngan suami dului asik la lepak kat pasaraya je..
cam dah xde tempat lain nak lepak kan..pastu klu lepak je mesti tengok wayang..
tempat yg kami selalu lepak plak ialah jusco bukit raja tu je..sian x?..
skang ni je ada akviti lain selain tu ..kami dah main layang2 hehe..
nak tau bole tgk enrty mai pasal layang2 ye..
maiza pernah gak tanya kat suami maiza bila la dapat bercuti jauh2 cam org lain tu..
bukan la nak kata apa langlawi pun maiza x pernah pegi tau...
sedih oo..
padahal adik maiza yg bujang tu dah p byk kali ,,
siap belikan coklat lagi,tp maiza ni xde pun peluang lagi nak p sana..
bukan apa dulu xde la terpikir sangat sebab dah happy la konon2nya ngan lepak2 kat jusco tu,,
konon dah puas gila la,,
tp skang ni terasa la sikit betapa ruginya xde merayau-rayau kan..
tambah lak ngan kenakalan anak2 maiza lagi la suami xmo bawak..
katanya tunggu anak2 besar la..
ok la tunggu je la ek..bila la nak p melaka ni lama x merayap sana..
sapa dok melaka nanti nak homestay kat sana 
hehe..

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

No comments: