status terkini maiza


salam semua...
blog ini berkisah tentang kehidupan harian dan perjalanan hidup maiza,terima kasih kerana singgah disini dan membaca dengan penuh sabar ,maklum la bahasa suka hati aje hehe.
sila tinggalkan komen supaya maiza bole membalas kunjungan anda :)

geng maiza..

Monday, 7 March 2011

D.I.Y lips scrub.. jom buat sendiri..

salam..
maiza x suka pakai lipstik yg tebal2
just nice kata omputih..
maiza nak kongsi tips ni
petua ni maiza dapat dari michelle phan..
maiza suka la sangat dengan awek ni..
dah la lawa 
pastu kreatip lak tu
nasib la maiza ni pompuan klu x nak gak ngorat 
x baik la..
syukur sangat maiza ni di lahirkan sebagai pompuan,,
cuba tgk skang ni ramai
yg nak jadi pengkid la
nak jadi mak nyah la..
tp..
nak buat camne kan
dah zahir je yg begitu..
batin nya begini..
sabar je la ye...
  k la..
back to the point..
maiza nak kongsi tips mudah ni k..
bahan2 yg korang perlu ada ialah
 madu lebah
gula sesudu
vaselin
dan 
bekas untuk korang gaul  bahan tu nanti

ni la gambar yg dah siap bancuh ye..
..kalu korang x paham gak tgk  la 
video dari michellephan ni..
jom layan...


k la camne..
maiza dah buat hehe..
korang bila lagi..
pas korang buat ni percaya la..
mulut korang yg kering kontang dan 
yg mengelupas tu akan cantik dan mengancam..
x  caya tgk maiza suda...
haha..
tata...
salam
~maiza~
sudah baca tu ringan2kan la tangan  tu ye klik kat bawah ni..

 klik saya~ klik saya~
 
 klik saya~ klik saya~

No comments: