status terkini maiza


salam semua...
blog ini berkisah tentang kehidupan harian dan perjalanan hidup maiza,terima kasih kerana singgah disini dan membaca dengan penuh sabar ,maklum la bahasa suka hati aje hehe.
sila tinggalkan komen supaya maiza bole membalas kunjungan anda :)

geng maiza..

Friday, 25 March 2011

kenapa malas lipat kain.?

 assalamualaikum..
malas nya nak lipat kain..
dah berhari-hari berlonggok kat dalam bakul tu,
ni dah tambah sebakul lagi..
kerja lain suka hati je nak buat tp
kenapa la malas betul nak lipat kain..
tolong la nasihatkan maiza yg 
PEMALAS 
nak lipat kain ni..
T_T
.
.
gambar ihsan google

.
.
tgh dok malas2 ni terjumpa la video ni kat youtube..
mesti try ni hehe..
jom tgk ni
 hehe..
maiza nak buat dengan segera..
tata
nanti maiza amik gambo ye..yg dah siap punya..
~maiza~


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

6 comments:

faikhairul said...

awk menghidap penyakit yg sma cm sy lah.. hihii..

topimagine said...

top adalah sejenis manusia yang malas nak lipat baju gak :)

A retarded kitty said...

sebab saya malas
kekeke

gEe said...

wahhh. sng sgt.. pasni leh dah gne care ni.. mcm tau2 je baju ngah byk x terlipat..

zOeY zAu YaH said...

ye lah kan kenapa mak2,kakak2 semua tak ska lipat baju haha...pasnih kene ikut cara video lah..

dunia maiza said...

maiza dah buat ,memang senang la nak lipat hehe..(pap pap pek) hehe..3 kali je lipat je kotak tu pastu angkat baju hehe..