status terkini maiza


salam semua...
blog ini berkisah tentang kehidupan harian dan perjalanan hidup maiza,terima kasih kerana singgah disini dan membaca dengan penuh sabar ,maklum la bahasa suka hati aje hehe.
sila tinggalkan komen supaya maiza bole membalas kunjungan anda :)

geng maiza..

Saturday, 19 March 2011

YAMAHA RXZ 2011

 Assalamua'laikum.
  Berita baik punya untuk mat-mat rempit seMalaysia.
Lepas ni korang boleh la merempit untuk memuaskan nafsu serakah korang.hahaha..
Serius! Memang style siot. Cantekkk~. Ni yang rasa nak angkat moto ni. Ni haa moto nye..
tp maiza xleh nak bawa la..kaki pendek hehe..suruh cik abg bawa bole??

>

>

>

>

>

>
Stylo kan?hahaha..
Ni lagi stylo.hahaha..


So, macam mana?
ada bran nak angkat tak?hahaha..
tipu tertipah tertipu  dibuatnya.haha..

p/s: Janganlah merempit, tak baik untuk kesihatan. Kalau mati sia-sia je hidup. Selamat berfikir... ;D


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

2 comments:

Amira said...

hahah. lawooooooooooooooooo gile kak motonye . nak naek nak naek !. hahah :D

maiza murad said...

jom kita naik sama2 ye iera..ko kan x lama lagi ada lesen hehe...akak xde lesen moto..kang kena tangkap ngan pak polisi kang..