status terkini maiza


salam semua...
blog ini berkisah tentang kehidupan harian dan perjalanan hidup maiza,terima kasih kerana singgah disini dan membaca dengan penuh sabar ,maklum la bahasa suka hati aje hehe.
sila tinggalkan komen supaya maiza bole membalas kunjungan anda :)

geng maiza..

Saturday, 19 March 2011

nak pakai ke kalu kasut camni??

agak2 xde ikan bole goreng la ksut ni ye

brapa inci la gamaknya kasut ni ye

kasut ni agak2 boring bole dengar lagu

wow..seksinya..

ni nak makan ke nak pakai ek

sapa la yg nak pakai ni

klu pakai kasut ni p sekoalh gerenti gempak la

kasut kaki zirafah

baik xyah pakai kasut kalu camni

agak2 kaki binatang apa la ni ye

kasut tikus ni ..gelinya..

lagi pelik kasut ni..sapa la yg nak kalu kasut camni


makan pon sodap

kalau letak ikan jaws bole ke

yg ni tahan sehari je la klu kita pakai ye..

agak2 klu ada yg kaco bole ketuk pakai kasut ni ye hehe..

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

2 comments:

Jack said...

Gambar last tu bagus..pertahanan untuk perempuan..tak risau dah bila ada orang nak ragut..haha

dunia maiza said...

hehe..tau xpe..skang ni peragut ramai..teringat la plak masa kena ragut dulu ngeri la..nasib x apa2,tp hilang la duit,n barang2 kesayangan dalam tu..hmm :(