status terkini maiza


salam semua...
blog ini berkisah tentang kehidupan harian dan perjalanan hidup maiza,terima kasih kerana singgah disini dan membaca dengan penuh sabar ,maklum la bahasa suka hati aje hehe.
sila tinggalkan komen supaya maiza bole membalas kunjungan anda :)

geng maiza..

Thursday 24 March 2011

panas betul pagi ni!! kenapa nak tipu-tipu

 assalamualaikum..

pagi ni bengkek je sebab kat shout ada lak 
yg kata  i follow u follow hehe
bila cek balik mana ada follow
saya tau je brapa follower saya setiap kali saya signout so xleh nak tipu2 la
klu u nak follow just follow je la klu x nak xpe 
saya x paksa pun awak follow tau
saya pun nak follow ke saya x kisah kalu dia nak follow ke x
hampeh betul la manusia camni..
sapa yg terasa pedas dia la yg makan cili ye..
tengok betapa byk follow da..

dah
tata
bengkek hatiku ni..
sabar je la ... 

_
_
_
_
_
_
_

tgk ni klu maiza kucing camni la muka bengkek tau


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

1 comment:

Unknown said...

buat pengetahuan semua..saya dah hapuskan mesej yg saya kata td..x nak memalukan dia..so klu dia tgk ni u fikir la sendiri yek