status terkini maiza


salam semua...
blog ini berkisah tentang kehidupan harian dan perjalanan hidup maiza,terima kasih kerana singgah disini dan membaca dengan penuh sabar ,maklum la bahasa suka hati aje hehe.
sila tinggalkan komen supaya maiza bole membalas kunjungan anda :)

geng maiza..

Thursday, 24 March 2011

Akademi fantasia 9


assalamualaikum..
seronok nya hati..
x lama lagi akademi fantasia dah nak kembali..
bulan april ni oo
tp yg x best tu dengar2 citer katanya yg terakhir la ni
napa x cukupkan sampai AF10
mungkin akan ditutup kot
jangan la tutup
sedih rr kalu betul
sebelom ni cuma layan gitu2 je sebab pak nil dah xde
tp seronok rasa hati ni sebab pak nil kembali mengacara haha..
gelak besar maiza
suka masa mawi punya zaman dulu
memang terbaek dari ladang la

best la paknil jadi pengacara balik..dia yg terbaik la
masa mawi gak yg paling terhangat di pasaran hehe


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

1 comment:

cinonex coreyan said...

kalau ade yang ke 10 nak pegi uji bakat ke??..hehe

maaf lambt preview blog..sibuk dgn kerja..macam mane dgn hadiah tu??
http://cinonexcoreyan.blogspot.com/2011/03/apa-apa-saja-lah-dunia-maiza.html