status terkini maiza


salam semua...
blog ini berkisah tentang kehidupan harian dan perjalanan hidup maiza,terima kasih kerana singgah disini dan membaca dengan penuh sabar ,maklum la bahasa suka hati aje hehe.
sila tinggalkan komen supaya maiza bole membalas kunjungan anda :)

geng maiza..

Friday, 4 March 2011

petua tajamkan pisau guna mug kopi(porselin)

petua tajamkan pisau..ambil pisau yg dah tumpul kemudian asahkan pisau dibelakang cawan mug porselin..asah 3 kali..banyak kali pun bole je..asal bahagia
cuba potong mesti tajam,hehe cuba la
asah kat bawah cawan tu..pastu cuba tgk mesti tajam 
tajam x pisau korang...
kalu x tajam gak makna nya korang x pandai asah la haha...
jangan marah aaa..
x caya korang tengok yg ni lak
jom layan....
ha...camne skang dah caya dah 

salam..
~maiza~

No comments: