status terkini maiza


salam semua...
blog ini berkisah tentang kehidupan harian dan perjalanan hidup maiza,terima kasih kerana singgah disini dan membaca dengan penuh sabar ,maklum la bahasa suka hati aje hehe.
sila tinggalkan komen supaya maiza bole membalas kunjungan anda :)

geng maiza..

Tuesday, 8 March 2011

selamat hari wanita ke-brapa? hehe..

 salam satu malaysia..
maiza punya blog rojak da...
ntah apa2 kan..x paham 
la dah nama pun dunia maiza so
apa yg maiza nak tulis n karang dalam ni bantai la yek..
layan je la haha..
jangan marah aaa...
ok hari ni sempena hari wanita sedunia
maiza pernah dengar tau dulu kata hari wanita 25 ogos
tetiba ada lak yg kata 8 mac
so bantai la yg mana pun kan..
sebab..
setiap hari adalah untuk wanita..
kita ni keja 24/7 tau sehari..
dah sure la 
setiap hari adalah hari wanita ye x..
sempena hari wanita ni maiza 
nak ucapkan..
selamat hari wanita 
kepada seluruh wanita yg ada 
di dunia ni..
bukan nak kata la kan..
sekarang ni wanita dah sama taraf ngan 
lelaki la...
kalau dulu lepas kawin je dah dok umah 
belajar tinggi2 pastu kena dok gak kat ceruk dapur tu..
tu dulu...
skang ni semua benda wanita leh buat..
pegi keja
masak
jaga anak
beli barang
keta
umah
hehe..
women power..
yeah..
amboii..terlebey suda..

 ya ALLAH jadikan la aku 
jadikan la daku wanita solehah 
dan kurniakan daku semua yg terbaik dariMU 
 jauhkan la segala keburukan dari kami
ya ALLAH
 Akhir kata,
sama-sama kita jadi wanita harapan bangsa
Sama-sama majukan diri, keluarga, bangsa dan juga agama.
ok sempena hari wanita ni
marilah kita dengar lagu ni ramai2 ye..
tata..
salam 
~maiza~


nak buat duit lebih klik saya 100x
klik saya~ klik saya~

 klik saya~ klik saya~

3 comments:

kpah k-poh said...

selamat hari wanita....gunakan sepenuh2nya kebolehan wanita..."women power!!!"

dunia maiza said...

selamat hari wanita juga pada kpah k-poh hehe..maiza guna ayat girl power sesuai x hehe..

Piasara said...

"maiza..yeyyy..selamat hari wanita yang ke-100 tau...hidup wanita!!!!!!!!"