status terkini maiza


salam semua...
blog ini berkisah tentang kehidupan harian dan perjalanan hidup maiza,terima kasih kerana singgah disini dan membaca dengan penuh sabar ,maklum la bahasa suka hati aje hehe.
sila tinggalkan komen supaya maiza bole membalas kunjungan anda :)

geng maiza..

Thursday, 7 April 2011

benci betul la kat pompuan sorang ni..

 assalamualaikum..
hari ni rasa bengang n menyampah kat seseorang..
bukan org lain diri sendiri la..
punya la malas hari ni sampai xnak mandi ngosok gigi hehe
ha..tu dah kena tipu la tu..
xde la xkan la maiza yg lawa n comey lote ni x nak mandi n gosok gigi
kebersihan always 1st k..
yg lain tu xpe tolak ke langkawi je hehe
sebut pasal langkawi ni 
maiza rasa pernah p masa kanak2 riang dulu je
sekarang dah besar anak gajah ni xde nak 
jalan2 pun..
suami asik bz je..
kang jalan sendiri org ngorat susah lak huhu..
xde sapa nak ngorat la
muka macam penoreh getah ni sapa la nak..
maiza bukan apa nak p sana nak borong coklat byk2 tau
adik maiza yg en amin tu
dah brapa kali p dah
jeles mak ko..
bengek je hati ni 
rasa cam nak p gak..
tp xleh la
klu suami x kasi mana leh maiza nak p..
benci la..
bang.. bila kita leh p sana ni.. 
bak jalan2 je ,p makan2
makan angin la.. makan coklat
makan la apa je yg ada jual kat sana
rasanya klu p sana xyah bawak beg byk2
kat sana bole borong macam2 hehe..
p satu beg
balik 2/3 beg..camne tu?? 
hehe..
jom buat rombongan cik kiah p sana wehhh..

terima kasih sudi baca enrty ni

4 comments:

zOeY zAu YaH said...

aiseh..akak oiii...saya pun kempunan nak pi jenjalan..langkawi dh lama tak pi haha,,buat rombongan cik kiah lah haha

maiza love said...

tu la nak pi nid ah lam x p sana nih..sapa nak jadi cik kiah tu haha..

zOeY zAu YaH said...

akak la jd cik kiah kite nih pengikut setia jek haha

maiza love said...

hehe,,bole kot nanti klu ada rezeki berjumpa la kita ek hehe..