status terkini maiza


salam semua...
blog ini berkisah tentang kehidupan harian dan perjalanan hidup maiza,terima kasih kerana singgah disini dan membaca dengan penuh sabar ,maklum la bahasa suka hati aje hehe.
sila tinggalkan komen supaya maiza bole membalas kunjungan anda :)

geng maiza..

Sunday, 17 April 2011

mengemaskini blog..mengemaskini umah sekali..

 assalamualaikum..
hari ni maiza nak p lepak kat pantai ache lagi
setiap minggu mesti rasa nak lepak kat situ,walau 
konon2 nak jaga muka yg putih melepak nih..hehe

jangan la benci maiza bila kata muka maiza putih melepak
saja ja nak gurau senda..
nanti maiza amik gambo byk2 ye..

rajinnya tangan ni nak taip 
ntah apa2 ntah entry maiza kali ni..
saja je nak menulis kan..
nak baca baca la, xnak pun xpe hehe
maiza kisah la sikit
sob..sob
T_T

ok la maiza nak kemas umah plak..
blog dah kemaskini
nak kemaskini umah la plak hehe..
tata 
bye bye..
 



terima kasih sudi baca enrty ni

6 comments:

Pak Aji said...

lepak cni kejap ye.. hehe
Aku kena marah ngan bos

zOeY zAu YaH said...

hari mggu kak x gi jln2 ke? hihi

✿❤Cik Izan❤✿ said...

selamat berkemas lah yer...^__^

cik chinta said...

rajin nye...wuwuwu

maiza love said...

zoe;- akak nakp jalan la ni..main layang2 kat pantai acheh hehe..

cik izan:- tq hehe..kemas umah selalu ,pening pala asik kemas umah je huhu..

cik cinta ;- kena la rajin baru abg sayang hehe..

maiza love said...

pak aji;- nak lepak lama pun xpe :P