status terkini maiza


salam semua...
blog ini berkisah tentang kehidupan harian dan perjalanan hidup maiza,terima kasih kerana singgah disini dan membaca dengan penuh sabar ,maklum la bahasa suka hati aje hehe.
sila tinggalkan komen supaya maiza bole membalas kunjungan anda :)

geng maiza..

Friday, 20 May 2011

aktiviti maiza hari ini

assalamualaikum,,
hai semua apa khabar?? 
dah 3 hari maiza asik la pening kepala,nak kata mengandung xjugak,nak kata lapar x jgak
ntah kena ngan maiza x tau la..sejak akhir ni badan maiza lemah je..

penat kot ye,,hari2 bangun awal buat kuih untuk jualan, setiap hari pukul 3 maiza bangun,kadang2 kesiangan jugak,nasib la suami kesayangan maiza ada mengejutkan hehe..

tadi baru maiza kuar p bank untuk mengorek bank ,hish gurau jek,,p amik duit la kat bank,duit kat tangan dah abis,tinggal sen2 je..amik 1000 buat belanja untuk barang umah dan barang tambahan untuk bilik sewa maiza

bagus betul maiza ni jadi tuan umah,yg sewa umah maiza lak untung la dapat tuan umah cam maiza kan hehe..
ye la kita kan bg sewa bilik ,rm300 sebulan so biarlah berpadanan dengan harga sewanya ye x?
maiza sediakan katil,dapur masak, tv, mesin basuh, langsir dan macam2 lagi la.klu sewa tinggal bawak diri je..xyah susah2
hmm..penatnya ,,mata pun rasa nak tido je..tp klu naik atas n baring kat bilik tu mesti x jadi tidur ..benci la,,nak layan tv pun xde citer menarik huahua..
oo lupa lak kejab lagi ada rancangan maharaja lawak la hehe..jab g nak layan la,, ok la ye bye..\lain kali ada citer menarik lagi maiza citer ye,, \


terima kasih sudi baca enrty ni 
p/s sila klik nufnang maiza ye..nak gak merasa duit dari tenet nih hehe..thanks

2 comments:

zOeY zAu YaH said...

bagus betoi tuan umah sorang nih haha..kak ni pandai cari duit betul..mcm2 buat.nguslah x de lah jd suri rumah yg x de buat apa2 untuk tlg suami.saya dh klik nuffnang kak..hehe

maiza love said...

zOeY zAu YaH ;- hehe..akak memang baik tau huhu,,tuan umah yg berhemah

tocey2 kilik nuff akak hehe...akak p kli hang punya lak ye nanti haha