status terkini maiza


salam semua...
blog ini berkisah tentang kehidupan harian dan perjalanan hidup maiza,terima kasih kerana singgah disini dan membaca dengan penuh sabar ,maklum la bahasa suka hati aje hehe.
sila tinggalkan komen supaya maiza bole membalas kunjungan anda :)

geng maiza..

Thursday, 7 July 2011

boboi boy..kegilaan kanak2 di malaysia dan maiza juga haha..

 asaalamualaikum,,

korang ada tgk kartun boboi boy x,,masa mula2 maiza tgk kartun ni x minat sangat,tp bila dah anak hari2 dok layan kat youtube,,maiza pun tgk gak la sekali hehe..

jom layan video nih..



hehe..
terbaek


terima kasih sudi baca enrty ni

1 comment:

zOeY zAu YaH said...

lyn katun pun best kan kak.saya baru dpt tau adik hanis zalikha pinjamkn suara untuk watak yg pakai tudung tu..