status terkini maiza


salam semua...
blog ini berkisah tentang kehidupan harian dan perjalanan hidup maiza,terima kasih kerana singgah disini dan membaca dengan penuh sabar ,maklum la bahasa suka hati aje hehe.
sila tinggalkan komen supaya maiza bole membalas kunjungan anda :)

geng maiza..

Monday, 4 July 2011

putrajaya dan bagan lalang

 assalamualaikum..
semalam maiza pegi jalan2
cam biasa la main layang2 je la kerja nya,,
selain dari makan tu je la kerja maiza bersama
keluarga tercinta hehe..
mula2 kami p putrajaya,,lepak kat sana dalam sekejab
pastu pegi la bagan lalang plak
ramai gilak org xde tempat nak lepak,so kami pun 
menyelit je la kat tempat mana2 yg kosong 

jom kita layan gambar2 yg maiza amik semalam ye

 sampai kat putrajaya masa tu panas so kami pun dok je la kat
bawah pokok tu..tikar memang dah ada dalam kereta 
so apa lagi  lepak n baring2 la kat bawah tu hehe

 pakcik maiza ,cam biasa geng kami memang sentiasa bersama 
ni layang2 yg dia baru beli
org tu buat sendiri je ni..

 abang azmi tengah tunggu angin kot,,
angin kurang la,,xde org nak buang angin ke kat putrajaya hehe..

 sebelum balik kami bergambar beramai-ramai
cam biasa la sebab maiza dah jadi jurugambar x bertauliah,,
so maiza pun xde la dalam gambar huhu
sadis la...

 dah sampai bagan lalang masa ni
kami lepak2 kat batu je sebab xde tempat duduk
bila dah lengang sikit baru la kami buka tikar

 angin xde so suami n anak main zero wind kite je la 

 kalu main kite ni xyah angin pun xpe..bole main tarik2 je hehe

 macam biasa pakcik maiza suka main power kite 5m ni..
ras cam tarik lembu je la hehe..berat gila
bole lompat-lompat tau..maiza pernah main gak tp kurang suka la sebab x brapa
pandai ,,maklum la pakai 4 tali tu...haiyya


abg  azmi main gak yg ni..xde angin nak main layan je la zero wind ye hehe


cam biasa minah ni pun nak masuk gak hehe

 alif n mama  memng geng suka bergambar ..sayang anak mama 

 bergambar bersama anak abg azmi,,ila,,comel x dia..x tau la dah ada boyfren ka belom hehe
terasa muka ku sungguh montel bila bergambar bersama org kurus nih hehe

 lepak makan jab ...kat kedai ni ada jual satay tau untuk makan tengahari,maiza x ordr sebab bila dah balik baru perasan ada satay da..
ruginya..

 ko nak dua ringgit je hehe..


tunggu makanan sampai...dah lapar la ..


maiza makan nasi goreng ayam,,tgk simple je ni tp sedap nya


tgk ni..makan x pandang org dah..sedap sangat hehe..
maklum la dah lapar pun  ye kot


minum milo badan jadi sihat dan kuat 
iklan da...


anak maiza kena cakar kucing..tu la kacau kucing tu nak landing sapa 
suruh ....


alif nangis kat abahnya,,,sian dia nasib ada makcik tu bg minyak,,suka la dia dapat minyak
dia ni paling suka minyak angin ke,losyen ke
klu gatal ke luka ke,,memang dia akan cari ubat la,, losyen pun bole janji bole sapu ,pastu diam la
klu x asik la minta mama,,ubat , sakit mama hehe..

 dah balik dah..penat la,,


sebenarnya malam tu kami singgah ke nilai 3
tp xde gambar sebab kamera dah abis betri..wuwuwu
sedih tau
maiza beli kerusi duduk ,tikar buluh dan tilam kekabu yg nipis tu..
bole la lepak2 kat depan tv kan haha..
ok dah habis maiza mengomel
bye

terima kasih sudi baca enrty ni

3 comments:

zOeY zAu YaH said...

tahu dh kak maiza mesti main lyg2 punya haha

Piasara said...

"maizaaaaaa...akak dah jumpa link kamu..selama ni dok tekan http://maizalove,rupa2nya maiza murad...patut tak jumpa,ni saja2 teka jer..betul pulak.wahh pegi jln2 sampai ke putrajaya yer..seronoknya dpt main layang2 pulak tu...ank2 akk kalau ke pantai mana2 selalu suruh beli,(perasan tak kt mana2 pantai ada org jual layang2)pastu balik2 jer rosak..."

maiza love said...

kak piasaraaa..hehe lama x melawat akak,,suka main layang2 gak ye,,hehe layang2 tu x tahan lama la kak,,tali pun x elok,baik sesekali akak beli yg mahal sikit baru la tahan lama hehe..anak2 suka p pantai kak,,klu p sana jumpa pasir abis la,,memang klu kuar je akan bawa baju 3/4 lai untuk anak2, beg pun besaq punyaaa hehe