status terkini maiza


salam semua...
blog ini berkisah tentang kehidupan harian dan perjalanan hidup maiza,terima kasih kerana singgah disini dan membaca dengan penuh sabar ,maklum la bahasa suka hati aje hehe.
sila tinggalkan komen supaya maiza bole membalas kunjungan anda :)

geng maiza..

Wednesday, 20 July 2011

penatnya melayan ungu nih...tp berbaloi-baloi

 assalamualaikum..

semalam maiza p umah mak maiza 
adik maiza nak bertunag minggu ni
so maiza dan mak pun bertungkus-lumus la mengerjakan 
gubahan hantaran untuk dia..
dah la maiza ni 
 x kreatif ,,lain la mak memang 
minat kraftangan ni..
maiza ni klu keras tangan bole la kot haha..
jom kita tengok hasil kerja keras tangan maiza n kraftangan mak maiza ok 
separuh je dapat siap semalam,,maiza dah surender da..
penat ma..
dan kami pilih tema gubahan kaler ungu..
cantiknya..
kalau la belom kawen heheh..ops
nak kena lempang meh??
hehe...
gubahan telekung dan sejadah..cantik x hehe..mak n maiza yg buat
gubahan bunga rampai dan cincin



gubahan tuala buat bunga n buah,,yg ni jiran maiza yg buat

cantiknya..nak kawen lagi la haha..

bekas cincin sengaja maiza pilih besar camni sebab nak letak 2 biji cincin

semoga adik maiza selamat bertunang dan xada hal yg x elok berlaku masa dalam 
bertunang tu..
org kata darah manis kan,,jangan gaduh-gaduh..cepat  kahwin n maiza leh dapat amak buah plak,,
bole la maiza plak buli haha,,selalu korang je buli anak aku kan,,nanti kmai plak buli anak korang haha..
jahatnya mak sedara ni 
larikk....

terima kasih sudi baca enrty ni

4 comments:

zOeY zAu YaH said...

cantik kak..rindunya nk geubah hantaran cam dulu T_T kita leh geng kak calit sket haha..

maiza murad said...

hehe,,jom calit kita kan memang geng kan kan kan

Mamamya said...

aritu anak jiran kawin buat tema kaler purple n pink...cantik jugak lah....tp yg ni pun ok.... :D

Anonymous said...

Hі therе, You hаve done an exсellent jοb.
І will cеrtainly digg it and рeгsοnally ѕuggest tο my friends.

I'm confident they will be benefited from this website.

my weblog: New Bingo Sites