status terkini maiza


salam semua...
blog ini berkisah tentang kehidupan harian dan perjalanan hidup maiza,terima kasih kerana singgah disini dan membaca dengan penuh sabar ,maklum la bahasa suka hati aje hehe.
sila tinggalkan komen supaya maiza bole membalas kunjungan anda :)

geng maiza..

Wednesday, 14 September 2011

ALIF HAZIQ DAN EPAL MERAH

 Assalamualaikum
anak maiza yg ini memang gila bergambar
serupa macam mama dia
nasib x masuk hospital bahagia,,,klu x
memang bahagia la haha
ish2
rosak2
jom tgk dia ya

 budak ketot ni kalau amik gambar mesti 
nak tgk muka dia kat skrin kamera tu,,pastu jelir la lidah tu,,mama potong karang baru tau 


  konon2 nak buat belon da...


konon2 seksi la tu,,abih jadi blur gambar haha


1 biji rm20 juta sapa mau beli


nasib la ko ni comel klu x mama dah gigit2 dah hehe

dah xtau nak pose camne dah.dah la mama...
terima kasih sudi baca enrty ni

6 comments:

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

huhu.. ada bakat jadi model mase depan ni... hehe :)

zOeY zAu YaH said...

turun sikap mama dia nih haha comel lah dia ada lesung pipit..geram tgk..

Pia said...

"ikut trend budak2 skrg ni maiza,kalau posing mesti nak jelir2 lidah..haha kelakar..leh jadi top model ni.."

maiza murad said...

zoey zau yah ;-tu la..mak dia pun dah gila so turun kat anak dia la hehe

kak pia;- agaknya memang trend la kan,,nasib x buat pose rm2 macam mama dia hehe

zOeY zAu YaH said...

muka baby boy akak nih cam muka akak hehe..

maiza love said...

zoey;- memang comel macam mama dia kan hehe,..tp klu akak bawak kuar plak org ingat adik hehe..
perasannya ;p