status terkini maiza


salam semua...
blog ini berkisah tentang kehidupan harian dan perjalanan hidup maiza,terima kasih kerana singgah disini dan membaca dengan penuh sabar ,maklum la bahasa suka hati aje hehe.
sila tinggalkan komen supaya maiza bole membalas kunjungan anda :)

geng maiza..

Friday, 16 September 2011

maiza dah pandai main mata haha...

 assalamualaikumm
kalau baca ni mesti ingat maiza dah buang tebiat kan
xkan dah kahwin masih mau main mata
main mata sama cik abg apa salahnya
kan kan kan
maiza dah pandai pakai eyeshadow la..
semuanya sebab 
suka layan tgk video tutorial kat youtube tu
dan x lupa  gak kat adik manis ku itu
yg akak selalu dok skodeng hang buat tutorial tu huhu..

suka la tgk org yg pandai mekap2 ni..
ada gak layan tutorial mekap org lain
semua best2

jom tgk gambar2 maiza jom
xyah la kutuk2 ye..
maiza suka2 je ni.. 
xde niat apa2 pun..



maiza menggunakan teknik pemakaian eyeshdow guna selotape
so walau banyak mana kita tonyoh pun x akan comot mata kat tepi tu hehe..
lepas pakai eyeshadow cabut ler,,klu x dah tentu cam alien balik kg haha..

bulu mata jek x pandai pakai lagi,,klu pakai pun
rasa berat jek,,
pasni nak test sampai 10 kali pakai bukak
agak2 baru pandai kot hehe

p/s;-hajat hati teringin nak pakai lens tp takut gila mata ni pedih
sebab pernah dengar member pakai mata sudah merah oo
kang x pasal2 maiza jadi antu huhu
dah
sekian untuk hari ini maiza merepek ye..
tata
terima kasih sudi baca enrty ni

1 comment:

zOeY zAu YaH said...

baru perasan kak boh entry mekap nih haha..lawa kak..suami makin syg neh..haha...