status terkini maiza


salam semua...
blog ini berkisah tentang kehidupan harian dan perjalanan hidup maiza,terima kasih kerana singgah disini dan membaca dengan penuh sabar ,maklum la bahasa suka hati aje hehe.
sila tinggalkan komen supaya maiza bole membalas kunjungan anda :)

geng maiza..

Saturday, 15 October 2011

Park Bom 2NE1 Can't Nobody Makeup Tutorial


Assalamualaikum

semalam maiza sakit pinggang
sakit pinggang sebab angkat sebakul penuh kain naik tangga
padan muka kan
adoii

boring..
so bila dah xde apa nak buat..
macam biasa la..
mula kan aktiviti yg biasa la
hehe
berMEKAP

maiza ikut tutorial mekap dia ni

  
ni gambar maiza yg dah siap mekap
cuma kaler x ikut sangat la..
cara mekap mata tu je yg paling maiza suka hehe
jom tgk



 
  
terasa dah jatuh cinta ngan diri sendiri la,, hehe
ok sekian entry untuk hari ini da..
 tata. 
^__^
 


terima kasih sudi baca enrty ni

2 comments:

zOeY zAu YaH said...

mengisi masa lapang ye kak? haha..

maiza love said...

hehe..tu la dah berjangkit penyakit suka mekap dari zoey la ni hehe