status terkini maiza


salam semua...
blog ini berkisah tentang kehidupan harian dan perjalanan hidup maiza,terima kasih kerana singgah disini dan membaca dengan penuh sabar ,maklum la bahasa suka hati aje hehe.
sila tinggalkan komen supaya maiza bole membalas kunjungan anda :)

geng maiza..

Saturday, 20 October 2012

rindu arwah abg saya...

Assalamualaikum..
hari ni terasa rindu sgt kat arwah abg maiza tu..klu la dia masih ada
mmg kami happy sgt.dah la x ramai adik bradik.4 org je.yg kecik tu lain bapa
tp kami sayang gak..
terima kasih sudi baca enrty ni 
saya rindu nak gaduh dengan kamu lagi..
ini lah arwah abg maiza
mohd nizam bin murad.
Al-fatihah untuk abang..
semoga abg ditempatkan
dikalangan org beriman...
Amin....

3 comments:

zOeY zAu YaH said...

al-fatihah.saya pun cam akak.rindu arwah abg.selalu fikir kan best klu dia ada.ada gak kawan..rindu sgt kat dia :(

Maiza Murad said...

Sabar la..semalam mak akak cakap yg dia berada kat tempat lebih baik dari kita..doakan selalu. Sedihnya.. :(

Maiza Murad said...

Sabar la..semalam mak akak cakap yg dia berada kat tempat lebih baik dari kita..doakan selalu. Sedihnya.. :(