status terkini maiza


salam semua...
blog ini berkisah tentang kehidupan harian dan perjalanan hidup maiza,terima kasih kerana singgah disini dan membaca dengan penuh sabar ,maklum la bahasa suka hati aje hehe.
sila tinggalkan komen supaya maiza bole membalas kunjungan anda :)

geng maiza..

Thursday, 14 March 2013

Sarah Humaira..love you..

Assalamualaikum..
hmm hari ni maiza nak bercerita tentang org baru yg hadir dalam hidup maiza.
bukan curang tau..buang tebiat kot nak curang.saya sayang keluarga saya hokey..

ini tentang adik maiza la.Raihana dah selamat melahirkan anak perempuan ..huhu
SARAH HUMAIRAH BINTI MOHD AMIN.
oh .. Sarah sgt comel hokeh!! comel mcm makngah dia la n ahaha..jeles la korang kan kan kan hahaha
marilah kita menatap wajah Sarah Humairah yg gebus dan comel mcm saya tu huhu
Sarah humairah dilahirkan pada 6hb 3 2013 dgn keberatan 3.64kg
pergh..memang deboom la kamu sarah..huhu..




terima kasih sudi baca enrty ni

No comments: