status terkini maiza


salam semua...
blog ini berkisah tentang kehidupan harian dan perjalanan hidup maiza,terima kasih kerana singgah disini dan membaca dengan penuh sabar ,maklum la bahasa suka hati aje hehe.
sila tinggalkan komen supaya maiza bole membalas kunjungan anda :)

geng maiza..

Friday, 20 December 2013

ORITE.. ABG TAPA ROTI JOHN..mari serendah rawang..baek punya.,,..

 Assalamualaikum...
hai uoolss
apa khabar semua..hehe
 mcm biasa maiza kan kaki merayau kesana sinun
so kali ni pergi ke rumah kakak ipar di serendah Rawang.
abg tapa kata nama yg dia suka 
ORITE roti john .. 
cenggini 
 malam tu maiza n asben g tgk abg n kakak ipar niaga kat pasar malam
sapa2 yg pernah makan roti john abg tapa bendera
mesti tau la kesedapan roti john dia hehe
meh tgk gambar2 masa maiza g sana k
muka tuan blog mesti la ada kan hahahaha
hmm..mcm sedap je..mcm best je..mmg sedap pun huhu

nmpak x ramai yg beli.beratuq ni.. ada byk lg gmbar tp gegar la haha
1 malaysia..india pun beli ma..

suka tgk adik baju merah tu.. mcm comel je kan dia. nasib baik kecik lg klu x nak ngorat haha

masak dgn penuh semangat waja
telur kami dibasuh.,..:)
nmpak ni,,.maiza amik gmbo pun rasa terlioq..korang x terlioq ke tgk ??


1 yg spesel pasal roti john abg tapa ni.dia gunakan 2 biji telur dan paste ayam untuk 1 biji roti john yg meriah dan sedap


ok la tu je maiza leh bgtau...nt klu ada lg maiza update k.
sapa2 nak makan bole pegi ke pasar malam di serendah sana..
 hehe...

terima kasih sudi baca enrty ni

No comments: