status terkini maiza


salam semua...
blog ini berkisah tentang kehidupan harian dan perjalanan hidup maiza,terima kasih kerana singgah disini dan membaca dengan penuh sabar ,maklum la bahasa suka hati aje hehe.
sila tinggalkan komen supaya maiza bole membalas kunjungan anda :)

geng maiza..

Thursday, 24 March 2011

Peraduan : Entry bulanan terbaik anda dari FARISZ@AZ.Com

 assalamualaikum..
hari ni saya saje2 je gatal tangan nak join ni..
nak join bole 
meh tgk
maiza nak letak entry maiza yg terbaek dari ladang ni weh..
nak tau entry apa klik la ni ye

 kenapa maiza pilih enrty yg ialah sebab maiza memang suka bebel2 
pasal apa yg maiza buat so nak layankan jiwa maiza yg xde sapa nak dengar ni
tu je la yg maiza boleh buat..sebenarnya byk lagi aktiviti maiza yg maiza nak kongsi sama tp xleh boh 
banyak2 kang kena turpedo ngan en pengerusi heheh

nak tag org yg glamour ini

dah siap..
so layan je la ye..suka suka je hehe..
tata 
~maiza~
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

3 comments:

zOeY zAu YaH said...

kalau bosan ni je lah cara kita lynkan jiwa kan kak? haha

dunia maiza said...

betul la kata zoey seronok berblogging ni..
akak suka sangat dapat bersama-sama join geng2 blogger

muCux said...

dear tq folow me back. . .
pasal beruk band 2. . i pon kene cam 2
sadis taw. . .