status terkini maiza


salam semua...
blog ini berkisah tentang kehidupan harian dan perjalanan hidup maiza,terima kasih kerana singgah disini dan membaca dengan penuh sabar ,maklum la bahasa suka hati aje hehe.
sila tinggalkan komen supaya maiza bole membalas kunjungan anda :)

geng maiza..

Sunday, 24 April 2011

aktiviti maiza hari ini berjalan-jalan di pantai morib

 assalamualaikum..
hai geng..
maiza hari ni lepak kat pantai morib
maiza p jenjalan ngan family maiza..best la
suami maiza je xde..
sian dia kena tinggal
kena keja sian sayang ..
xpe nanti esok kita main layang2 ye darling hehe..

meh ler kita tgk gambar2 yg maiza amik hehe..
jom..kita bersuka ria huhu..
alif suka pakai kasut terbalik,,so mama dia asik la kena suruh terbalikan balik hehe..
cikgu raihanna sedang mengajar anak buahnya..hehe

tengah tgk apa la tu..

tengah sms ngan asben hehe..

dak aisah yg x suka mandi hehe..gelak sampai nampak gigi..

mak ngan ayah tiri maiza..cun x diorang berdua nih..
control macho la semua nih hehe..

kualiti gambar tak cantik sangat sebab maiza terpakse mengecikkan saiznya..
penat la tunggu 
nak upload gambo hehe..lambat gila..
dah la sementara waktu bg tgk yg ni je dulu ye..
tata..
penat la malam ni..

dah ngantuk,, bye..
xoxo
maiza

terima kasih sudi baca enrty ni

7 comments:

must_once said...

senangnya bisa berlibur...yuhuuuu selamat menikmati libur

zOeY zAu YaH said...

family akak segak2 lah...

maiza love said...

must_once:- hehe..kami sekeluarga suka jalan2 tau,,

zoey:- family akak memang semua lawa2, lebih2 lagi akak hehe... ^_^

zOeY zAu YaH said...

hahahaha betul2...

Fariha Ismail said...

hye done follow u.. hope u can follow me back..

nak menang ipad, balckberry bold or ipod touch..jum join contest..

http://storyofyoungladies.blogspot.com/2011/04/contest-menang-ipad-2blacberry-bold-3.html

zOeY zAu YaH said...

kak mana entry baru? huhu

maiza love said...

jab lagi ada entry baru hehe..sabar ye..