status terkini maiza


salam semua...
blog ini berkisah tentang kehidupan harian dan perjalanan hidup maiza,terima kasih kerana singgah disini dan membaca dengan penuh sabar ,maklum la bahasa suka hati aje hehe.
sila tinggalkan komen supaya maiza bole membalas kunjungan anda :)

geng maiza..

Thursday, 28 April 2011

apa maiza buat bila x menghapdet blog yg comel ini??

 assalamualaikum..
hai geng..
maiza in the house..hehe
maiza baru tersedaq dari mimpi..
xde la gurau je..

hari rasa nya memang melampau betul 
nak tau pasai apa x ??
maiza dok layan youtube sampai mata bengkak ..
wa cakap lu..
abih la esok nak kena pakai mekap byk2 
klu x muka maiza cam 
antu kak limah balik umah la 
huhu..

habih la huduh muka maiza yg lawa ni..
sapa nak tanggung
mereka dan keluarga mereka gak .
ahaks..
melampau betul malam nih..

lantak la.. sesekali nak jadi camni kan..
ada yg susah ke..
tada kan..T__T
maiza la yg susah  huhu..

ok la back to the point..
korang mesti nak tau apa yg maiza buat 
berhari2 x hapdet
blog maiza yg lawo gila nih 
kan kan kan..

kalu xde  yg nak tertanya-tanya tu..
what ever la..
ok la ..maiza berhari-hari ni..
sibuk malayan youtube 
tgk cara mekap

macam2 tips yg maiza dapat
cara nak lentikkan bulu mata,
cara nak lentikkan bulu mata pakai sudu,
cara nak buat muka nampak kurus dan mulus..
maklum la muka maiza kan cubby
so ..
u think la yourself 
hehe..

mesti mau kena belajar lagi nih..
tunggu ok,,,
lain kali kalu rajin maiza buat entry lagi ye...
tata..bubbye
muah..

malam ni maiza nak muah korang huhu
kasi besar punya muah k..
meh layan lagu nih..

  semoga korang happy selalu macam maiza okies..
i lux u olls
dah..
tata..
terima kasih sudi baca enrty ni

3 comments:

Firdaus Kasim said...

takkan layan youtube je kot? bila awk nk buat video sendiri? hehe


Entri terbaru:
Apa Itu SPAM?

maizalove said...

firdaus kasim;- segan lak nak buat video kang kena kutuk kaw2 la hehe..

zOeY zAu YaH said...

amoih kemain kak nih..sampai sggup biarkan blog sorang2 haha