status terkini maiza


salam semua...
blog ini berkisah tentang kehidupan harian dan perjalanan hidup maiza,terima kasih kerana singgah disini dan membaca dengan penuh sabar ,maklum la bahasa suka hati aje hehe.
sila tinggalkan komen supaya maiza bole membalas kunjungan anda :)

geng maiza..

Sunday, 8 May 2011

makan..makan dan makan lagi..penat la makan

 assalamualaikum..

penatnya makan..
nak tau pasal apa asik makan je
kan maiza dah bgtau dalam entry sebelum ni
p kenduri saudara kan.

3 hari 2 malam tu

sepanjang tempoh tu memang keja maiza asik disuruh
makan,makan dan makan lagi..
last2 hari ketiga tu petang je maiza dah blah hehe..
x larat dah asik makan je

ingat perut maiza ni perut stoking ke 
huhu
T___T
gilo sehhh..
klu hari2 makan camni 
rosak la rancangan maiza nak berkebaya merah 
masa hari raya nih ..
tidakkk..

dah pasni makan nasi xde dalam senarai hehe..
seminggu je kot leh tahan
mana xnya nasi kan makanan ruji rakyat malaysia kan..
ntah2 sehari je pantang nasi
pastu pantang jumpa la haha..
jumpa je bedal

nak upload gambar pun x leh lagi..
kamera sudah di pinjam sama pakcik maiza
wawawa..
x dapat la maiza nak melaram ngan kamera lagik..
tunggu la hari selasa ke..maybe maiza akan upload gambar2
terkini dan sensasi ye..
tunggu..
wah..
dah macam melodi lak
ok la dah penat maiza nak titon
tata
salam
~maiza~
terima kasih sudi baca enrty ni

7 comments:

iz said...

baru pas balik makan gak ni..erkk..hehe..

MIZZ SUE (asam.garam.gula) said...

fuhh...su suka makan nasi

maiza murad said...

tau xpe..nasi tu klu x jumpa bole pengsan la hehe..yg lain xde xpe huhu

maiza love said...

iz;- makan apa tu..

mizz sue;- kalu x jmpa nasi x hidup la kan kan kan hehe

zOeY zAu YaH said...

takpe kak..kalau nk mkn byk2 ajk la saya hahahaha...

maiza love said...

nasib la zoey jauh klu x akak mesti ajak punya.zoey kan suka makan hehe...bole gak geng ngan kak maiza ni huhu

zOeY zAu YaH said...

yup2..leh geng haha