status terkini maiza


salam semua...
blog ini berkisah tentang kehidupan harian dan perjalanan hidup maiza,terima kasih kerana singgah disini dan membaca dengan penuh sabar ,maklum la bahasa suka hati aje hehe.
sila tinggalkan komen supaya maiza bole membalas kunjungan anda :)

geng maiza..

Wednesday, 11 May 2011

tinggal sejarah...

 assalamualaikum..
semalam memang dalam sejarah la sebab terkantoi kutuk org..
memang rasa aib sangat tp nak buat camne kan 
terlajak perahu bole di undur..terlajak kata xleh nak undur dah
so memang akan menjadi pengajaran la buat maiza kan..

pasni harap2 insan yg maiza kutuk tu dapat memaafkan segala apa yg maiza lafazkan ,
bukan sampai ke hati pun apa yg maiza katakan tu
maiza kan manusia biasa x lepas dari salah dan silap
harap dia akan maafkan..

yg nak di jadikan citer ni,,pas maiza gatal mulut 
mengutuk org 
dah tu di kutuk lak oleh bakal adik ipar sendiri hehe..
ada ke patut dia kata aku minah..erm..
memang rasa nak gelak je..
ye la dah kita kutuk org tetiba org lak kutuk kita 
so memang bengkek la hati ni kan..
tp di maafkan sebab dia kutuk maiza tu pun
sebab dia x tau yg dia tengah kutuk maiza haha..
memang dalam sejarah la..
harap2 pasni benda ni tinggal sejarah je la 

tp kan maiza susah nak lupa la.. macam terngiang-ngiang je kat kepala ni..
terasa begitu bersalah sekali..
kenapa la maiza terjahat mulut n x cover mulut kan,,
sedih lak enrty kali ni..

kepada yg dikutuk tu
harap dia maafkan maiza ye..walaupun sebenarnya maiza dah berkali-kali
meminta maaf tp maiza rasa macam x di maafkan lagi je..
xpe la lama2 ok la kot kan..
tu la lain kali nak mengata org ingat la kan,
bila sendiri yg kena kutuk mesti marah tahap gaban la kan


niat di hati asalnya nak dengar luahan seseorang tetiba maiza lak yg jadi mangsa
memang sadis kan??
lain kali masalah org malas den nak campur dah

korang pernah x kena macam maiza ni..
adoi sakit kepala daa..


terima kasih sudi baca enrty ni

5 comments:

zOeY zAu YaH said...

pernah kot jd..kdg2 kita dgr luahan org ast2 kita terjahat mulut potpet2 sekali dgn kita bermasalah dgn org haha...dh minta maaf kan..minta2 dia maafkan lah..nnti ok lah tu.

EZAN IDMA said...

atleast akak dah mintak maaf. besar tau pahalanya :)

maiza love said...

zoey;- tu l;a pasni akak xmo la nak tolong dah..landak dia la..kita cakap disampaikan lak ..hish..xyah la cakap kan huhu..
sedar gak salah tp xpe la memang jadi pengajaran la buat diri ni..

ezan;- akak memang dah minta maaf tp tu la kan..susah nak lupa sebab dah terkantoi ni hehe..

zOeY zAu YaH said...

haha x pe kak belajar dari kesilapan kan..

hanadanmerahjambu said...

sabar kak..mgkn ade hikmah disebalik apa yang berlaku..jadikan pengajaran..huhu