status terkini maiza


salam semua...
blog ini berkisah tentang kehidupan harian dan perjalanan hidup maiza,terima kasih kerana singgah disini dan membaca dengan penuh sabar ,maklum la bahasa suka hati aje hehe.
sila tinggalkan komen supaya maiza bole membalas kunjungan anda :)

geng maiza..

Friday, 6 May 2011

pelamin angan ku musnah T_T

ok x mekap org nak p kenduri nih hehe..dalam kereta pun sempat jugak nak bergambar kan

 assalamualaikum..
hari ni maiza p kenduri sedara maiza nikah
kenduri 3 hari 2 malam oo..
macam best jew hehe..rasa nak kawin lagi sekali lak hehe..
tp ngan suami maiza jugak la,,nak sanding je..
bukan apa masa maiza sanding dulu 
sedih rrr..

baju kelakar,,
tu belom tgk mekap lagi..mak ai 
macam minah jepun lak..
tebal gila bapak hehe..
kan bagus kalau maiza dimekapkan ngan
 ..mesti muka maiza lawa gila la hehe..
mesti cik abg jatuh cinta lagi dengan 
puan maiza yg tergedik-gedik ni 
kan kan kan??
hehe

masa maiza kenduri dulu kan maiza 
mula2 pilih kaler hijau..
tp bila sampai mak andam tu dah terbawak 2 kaler 
merah dan hijau
masa tu dah bengong so maiza pun
hentam je la pilih kaler merah
amboi merahnya makngah ..
hehe..

masa tu agaknya kalu lembu nampak mau maiza kena sondol kan?
dah la dia x buatkan sanggul
ada ke masa nak sanding dia pakaikan rambut palsu
gulung-gulung ala rambut zaman 80an tu..
masa tu maiza ni x pandai la nak 
ngok ngek2
so 
terima je la..
bila dah siap tgk cermin 
rasa nak nangis je..
sedih lak..
tp   hentam je la..
buat bodo pastu p bersanding
bila tgk gambar sanding maiza rasa cam nak bakar jew..
betapa hodohnya baju dan mekap tu..
buruk sangat

tp kan nak gak buat sesi bergambar lagi ngan suami 
boleh ke huhu
ok la,,nanti maiza upload gambar pengantin yg maiza p td ye..
memang lawa..
pelamin pun cantik
seronok tgk 
hehe..

bye..
terima kasih sudi baca enrty ni

3 comments:

kpah k-poh said...

skrg ni senang jer nak sanding balik...pegi jer kat majlis kawen..pastu ambik gambar kat pelamin tu...kalah ler pengantin baru..bila pengantin lama bersanding kembali...heeee..

Munirah said...

hehe..upload la gamabr kawin dulu..nk tgk :D

maiza love said...

kpah:- memang nak buat camtu hehe..tp kena tunggu cik abg ler..dia keja semalam..hari ni bole kot haha..

munirah;- nanti maiza upload..klu tgk mesti gelak la hehe..buruk