status terkini maiza


salam semua...
blog ini berkisah tentang kehidupan harian dan perjalanan hidup maiza,terima kasih kerana singgah disini dan membaca dengan penuh sabar ,maklum la bahasa suka hati aje hehe.
sila tinggalkan komen supaya maiza bole membalas kunjungan anda :)

geng maiza..

Friday, 10 June 2011

belajar mekap dari zoey

assalamualaikum..

hari ni pagi2 je lepas sembahyang subuh maiza mandi n terus pakai mekap macam yg maiza tgk kat blog zoey
tu..senang je rupanya pakai mekap camtu pastu terasa diri ini lawa sepanjang hari hehe..
jangan jeles ye..nak belajar p la  blog cik adik manis tu

meh sini maiza mempersembahkan muka maiza yg besar gedabak keretapi  ni hehe..
jom layan

lepas mekap terus capai tudung n amik gambo  ..pejam sebab nak tujuk mekap tu je hehe


cam biasa posing lebih kurang je yek..

maiza dapat tudung baru dari adik maiza cik raihanna,,pakai lilit je nih

pakai bulu mata palesu nih tau,,susah gak nak pakai,,lain la cik zoey tu  dah teror T__T



terima kasih sudi baca enrty ni

2 comments:

zOeY zAu YaH said...

weewwiittt! semangat tu kak..pas subuh trus buat haha..cantik2..nanti kak try lah mkp yg lain lak..saya suka pakai mekap yg sng2 ja..

zOeY zAu YaH said...

kak maiza yg bzzz....entry baru x smpt buat erk? hehe