status terkini maiza


salam semua...
blog ini berkisah tentang kehidupan harian dan perjalanan hidup maiza,terima kasih kerana singgah disini dan membaca dengan penuh sabar ,maklum la bahasa suka hati aje hehe.
sila tinggalkan komen supaya maiza bole membalas kunjungan anda :)

geng maiza..

Wednesday, 1 June 2011

cuti sekolah bermula mula la xde keja nak buat kan,,padahal byk keja ni weh!!

 assalamualaikum..
hai geng..bermula cuti sekolah ni dah bengong xtau nak buat apa,,padahal byk gila kerja nih..nak uruskan umah sewa,nak jahit kain kusyen makcik ,nak kemas umah,nak masak
amboi..macam-macam daa.. hehe

maiza ni kan klu dah buat kerja karang x leh berenti tau,,tp nak mulakan tu mak ai malas gilak wa cakap lu.agak2 nya korang pun sama gak macam maiza x ?

jom tgk gambar maiza bersuka ria bersama keluarga kat shah alam..kami makan2 n beriadah je..nak tgk meh ler

roti  beli kat subway,sedap tau
lepak kat shah alam dah petang masa ni,,lepak sambil mamam


macam biasa akmal hazim mesti makan cheesy wedges
yg ni kureng sedap,,firstime beli
ni pun sama,biasa-biasa je..
dah makan separuh nak gak amik gambo

maiza n anak2 suka minum nih..sedap tau ada eloe vera
kalau beli cheesy wedges anak maiza mesti nak xtra cheese
tgk si adam ni punya la kreatif,bole lak dia sambung straw jadi panjang camtu,,haiyaa.
mama amik la gambar azim plak
alif pun nak gak mama
dah selesai aktiviti makan,,main bola plak ye anak2
adam dah ngantuk la mama..jom la balik
mama ngan abah plak nak amik gambar ye
dah masuk dalam kereta pun nak amik gak gambar hehe..
 ha..best x tgk gambar2 ni..maiza suka makan2,lepak2 bersama keluarga..org dah kahwin camni la,,xde lain kan..ye la xkan la nak lepak ngan korang lak
mesti korang pun nak lepak ngan asben , anak2 , pakwe , makwe , makcik , nenek ,, kan kan kan??amboi,,ni dah lebih ni..hehe..
terima kasih sudi baca enrty ni
maizalove

9 comments:

Dosh Saleem said...

saya suka lepak kat padang shah alam ni.ahah

maiza love said...

Dosh Saleem ;- ye ke,,best kan lepak2 kat situ..klu ujan je x best..padang basah hehe

Zura said...

bestnye berpicnic..lama dh xmakan subway..

Zura said...

bestnye berpicnic..lama dh xmakan subway..

maiza love said...

Zura ;- memang sedap makan subway ni tp nak beli selalu x dapat la mahal ler hehe,,tp berbalo kan.

アヌム ちゃん said...

wahh sedapnyee makanan..kfccc...boleh tergugat iman dan diet tengok makanan sedap cm nih..huhu

アヌム ちゃん said...

btw thanks tau share menu diet ari tu..really appreciate it :)

Najwa Fizz said...

would like to share with u sis...=)
http://dresscinta.blogspot.com
dress cantik pada harga berbaloi-baloi...=)

maiza love said...

Najwa Fizz ;-thanks.nanti tgk ye ;)