status terkini maiza


salam semua...
blog ini berkisah tentang kehidupan harian dan perjalanan hidup maiza,terima kasih kerana singgah disini dan membaca dengan penuh sabar ,maklum la bahasa suka hati aje hehe.
sila tinggalkan komen supaya maiza bole membalas kunjungan anda :)

geng maiza..

Sunday, 19 June 2011

rindu mak

 assalamualaikum,,
hai geng semua..
harri ni maiza lepak umah mak..dari semalam
tinggal kan suami tercinta p lepak sini ada ka patut dah la hari ni hari bapa hehe..
sorry sayang..
rindu sangat la kat mak 
jangan marah ye..abg kan baik..


semalam maiza p umah klang 
umah sewa maiza 
ada org nak tengok lagi hehe,,tp cuma nak duduk sebulan jew..
hentam je la sian plak sebab xde org nak sewakan pun kalu untuk budak praktikal kan ye la dok sebulan je
sapa nak bagi kan
terpaksa la maiza yg baik hati ni bg haha,,puji lagi 
sila muntah klu rasa jijik ye..
lantak la nak benci
ada aku kisah
korang x kenal pun maiza
so jangan nak kutuk 
ok..
klu ada sesiapa nak sewa bilik sila buat tempahan ye..sebab bilik maiza akan 
kosong pada bulan 8 dan 10 2011 nanti
so sapa2 yg berminat sila call maiza ye
0133635670
perempuan sahaja
lokasi rumah 
berdekatan
sebelah HTAR klang
di alamat
 no 117 jalan persiaran seraya 
taman petaling indah klang selangor

hari ni plak bapa tiri maiza nak kuar hospital dah seminggu dia kat hospital tu..sian dia..
mak pun kesian gak sebab tu maiza balik jenguk kang mak lagi sedih so maiza nak teman kan dia walau pun dapat sekejab pun jadilah kan..
semoga abah cepat sembuh ye..
tolong doakan sekali ye kawan2
maiza


terima kasih sudi baca enrty n


No comments: