status terkini maiza


salam semua...
blog ini berkisah tentang kehidupan harian dan perjalanan hidup maiza,terima kasih kerana singgah disini dan membaca dengan penuh sabar ,maklum la bahasa suka hati aje hehe.
sila tinggalkan komen supaya maiza bole membalas kunjungan anda :)

geng maiza..

Sunday, 19 June 2011

selamat hari bapa sedunia..

 assalamualaikum..
hari ini hari bapa n maiza amik kesempatan ini untuk mengucapkan hari bapa
kepada semua bapa2 di dunia ni..yg bakal jadi bapa pun kira bole la hehe..
x lupa juga yg paling spesial untuk asben tercinta
 "semoga abg akan menjadi suami dan bapa yg terbaik untuk mama dan anak2 ye sayang"
i love u so much
muah

nah amik lagu ni  bg kat 
org kesayangan maiza ni.



nak story sikit la kat semua..
maiza ni ada 3 bapa tau
bapa kandung
bapa tiri
bapa mertua
hebat x??
haha..
best tau ramai bapa
so bila kita susah or ada apa2 nak ngadu plak senang kan
 klu nak kira mak plak
mak ada 4
uii x caya ke?
x caya sudah..
mak kandung
mak tiri
mak mertua
mak mertua tiri 
hehe
ramai x mak n bapa maiza
best tau
korang jeles x haha
jangan la jeles
klu ada sesiapa nak jadi mak ke bapa angkat pun maiza sanggup huhu..
kwang-kwang-kwang
gila mak bapa sungguh maiza kan
hehe..
tata

terima kasih sudi baca enrty ni

2 comments:

zOeY zAu YaH said...

kak maiza lamanya x jenguk blog kak..huhu..bru blk la katakan...

maiza love said...

zOeY zAu YaH;- tq jenguk akak..hari2 akak tunggu zoey update blog,bila dah update terus akak pegi hehe..