status terkini maiza


salam semua...
blog ini berkisah tentang kehidupan harian dan perjalanan hidup maiza,terima kasih kerana singgah disini dan membaca dengan penuh sabar ,maklum la bahasa suka hati aje hehe.
sila tinggalkan komen supaya maiza bole membalas kunjungan anda :)

geng maiza..

Friday, 27 January 2012

bersukaria di pantai acheh pulau indah bersama geng kite pppj dan pppi

 Assalamualaikum
apa khabar semua
amboi macam la org dok baca blog aih.. hehe
dah lama maiza x menulis kat blog ni
bukan merajuk or apa2
banyak hal yg berlaku dalam hidup maiza buat masa ni
so 
nanti klu ada masa bole ce citer kat sini ek
dalam dok banyak hal tu pun masih bole bersukaria weh..
pada hari ahad bersamaan 13hb 11 2011
amboi cam nak buat pengumuman raya la haha
kami buat makan2 n main layang
gabungan pelayang putrajaya dan pelayang pulau indah
kami ler tu hehe
yg bestnya maiza masak char koay teow oo
klu niaga dah sah2 laku gila,..manyak untung lor
hehe
xpe sesekali kita beramal dan bersedekah kan bagus..
jom layan gambar yg ntah sapa la yg amik ni hehe
maiza sibuk sangat masak sampai x 
sempat nak jadi potograper x bertauliah :p

nak amik ko gambar selambak  ni hehe

tengah masak char koay teow,,meriahnya

beratur tunggu giliran ye anak2 hehe





terima kasih sudi baca enrty ni

2 comments:

eina said...

salam maiza..lama x singgah sini..wah bestnya masak char kuay teow..bila la nak g klang,beli sos tu ngan maiza...

maiza love said...

wasalam..kalau berminat bole guna pos laju je..skng ni dah senang xyah nak kuar beli barang bole order on9 je