status terkini maiza


salam semua...
blog ini berkisah tentang kehidupan harian dan perjalanan hidup maiza,terima kasih kerana singgah disini dan membaca dengan penuh sabar ,maklum la bahasa suka hati aje hehe.
sila tinggalkan komen supaya maiza bole membalas kunjungan anda :)

geng maiza..

Wednesday, 14 March 2012

macaroni kuah sos tomato-hari ni jadi omputih la haha

 Assalamualaikum,..

hari ni kan cuti sekolah lagi,,so mood mmg masih bermalas-malasan la nih
mmg hari2 masak simple2 je
xde makna nak masak rendang,nasi impit,kuah kacang or satay
oi oi
tu menu hari raya la haha
lupa lak ye,,suka2 je ni



hari ni anak2 nak makan macaroni,tp diorang x suka kalau yg goreng2 tu,so maiza buat 
la kuah cam sos spagetti tu je.
bahan pun xde so letak frankfurter dan bawang holand aje
sos tomato pakai yg segera tu
jenama prego sudah

makan sedap je ,,
gembira tgk anak makan sampai licin
hehe

terima kasih sudi baca enrty ni
 

3 comments:

zOeY zAu YaH said...

amboi ala mat saleh makan ya haha

AkmaFaizal said...

simple dimple je masak..asalkan anak2 suka kan...hehe :)

maiza love said...

hehe..mmg suka makan simple2 je,,yg penting sedap