status terkini maiza


salam semua...
blog ini berkisah tentang kehidupan harian dan perjalanan hidup maiza,terima kasih kerana singgah disini dan membaca dengan penuh sabar ,maklum la bahasa suka hati aje hehe.
sila tinggalkan komen supaya maiza bole membalas kunjungan anda :)

geng maiza..

Friday, 7 September 2012

selamat hari jadi mak yg ke- 51 sayang mak.muahhhh

 Assalamualaikum..
entry ni dah hampir basi lor..tp teruskan juga sebab
nt tua2 bole jugak baca blog ni kan :P
untuk keturunan yg akan datang
bole gak tgk nenek moyang diorang yg
marbeless nih
 7hb 7 haritu harijadi mak maiza yg ke 51.tp kan ada cerita di sebalik hari tu,hari yg sama juga bapa tiri maiza pergi meninggalkan mak untuk selama-lamanya..sedih kan
tp syukur sangat bukan semua org dapat camtu betul x??

 so hari tu kami buat doa selamat sekali untuk arwah abah kat surau n masjid,n buat jamuan makan2 untuk sedara kat rumah. lepas tetamu dah balik,kami buat sessi potong kek untuk mak plak,ye la klu xde kek xde la birthday kan..haha

seronok juga bila semua berkumpul camni,walaupun adik maiza yg lg sorang xde ,xpe la walaupun dimana kau berada,,kakak ni sentiasa mendoakan kamu OK..

weh..xyah la sedih2 meh kita  layan gambar  untuk hari jadi mak maiza ni ye..
sebelum tu nak ucapkan lg untuk mak,
'selamat hari jadi mak yg ke 51, semoga mak akan menjadi insan yg sentiasa ceria,sihat dan cantik.disamping anak2 mak yg cantik2 nih haha..love you mak ..always tau. MUAH.. sayang peluk cium untuk mak yg tersayang.xde mak xde lah maiza yg comel ni kan..x lupa juga untuk abah saya tu..xde dia xde gak la saya kan,.xleh la korang nak baca blog saya ni betui dak? haha

last sekali x kira nak tepek gak muka sendiri :P

terima kasih sudi baca enrty ni

No comments: